Mond-tot-mondreclame
Gerke van Zalk

Waar praten mensen over wanneer ze het over u hebben? En hoe belangrijk is het voor u om te weten wat ze over u vertellen?
Mond-tot-mond reclame is nog steeds dé beste manier om nieuwe klanten te verwerven. Wanneer een klant van u u warm aanbeveelt bij een vriend, kennis, familielid of enige andere potentiele klant, is het voor wenselijk dat het goede verhaal vertelt wordt en dat het verhaal aansluit bij datgene wat u graag voor uw klanten wilt betekenen.
Veel Professionals weten wel dat mond-tot-mondreclame belangrijk is en wat het voor hen kan betekenen, maar besteden weinig aandacht aan het sturen van deze gratis reclame. Zij gaan er vanuit dat klanten altijd het goede verhaal zullen vertellen of, wat velen denken, denken dat het feit dat er over hen gepraat wordt al voldoende is.
Daarmee laat een Goede Professional kansen liggen. Ga er vanuit dat uw klanten in eerste instantie slechts datgene vertellen dat voor hen zelf waardevol is of is geweest. Wanneer u aandacht besteedt aan het verhaal dat uw klanten over u gaan vertellen, wordt het verhaal vollediger en wordt mond-tot-mondreclame effectiever.
En wat betekent internet in deze voor u in tijden dat internet een steeds belangrijker communicatiemiddel wordt? Ook op internet kunt u ervoor zorgen dat uw relaties hun waardering voor u delen en naar u verwijzen. Registreer u op www.eengoedeprofessional.nl. Zorg voor uw eigen goede verhaal en nodig uw relaties uit hun waardering uit te spreken.

facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>